Balik Beraya Aidil Fitri 2008 (SHAWAL 1429)

Injin bas raya dimulakan oleh Mazha Mahmood, drebar utama bas edisi khas:

SALAM HORMAT BUAT SEMUA ORANG KAMPUNG.

Bila time nak balik raya .. Bas memang tak cukup. Jadi semua bas akan laku dan dicatar .. bawa balik orang ke kampung masing-masing.

Bas hogeh 7377 pun laku juga. Tapi penumpangnya hanya dikhaskan kepada geng SMSP7377 sahaja. Bas ini akan kutip semua geng-geng smsp7377 bawa balik beraya. Kali ini semua penumpang akan dibawa balik ke sekolah .. tahun ini .. kita semua akan beraya kat asrama SMSP di Batu 8, Kuantan. Haa .. apa macam?? Hihihi...moh kita merapu nak..

Drebarnya tentunya Hasnah. Pomen dia Mazha, yang cek dan kacip tiket Lina D. Yang pegang senarai nama penumpang Sher. Dan yang jadi inspektor tiket PaE. Disetiap bus-stand memang ada wakil-wakil yang akan pastikan sapa-sapa yang dah ada tiket supaya tunggu kat situ.

Bas ini boleh muat 40 orang. Tapi semua geng smsp7377 yang masih ada mungkin 200 orang. Tapi yang berdaftar dan tinggal dikampung siber ni 80 orang. Jadi keutamaan terpaksa diberikan kepada yang 80 orang ni dulu. Kalau tak boleh duduk, yang kemudian berdiri. Mana yang slim kecil molek tu .. sejak dulu-dulu .. boleh duduk atas riba kawan-kawan. Oleh kerana hanya geng smsp7377 yang boleh naik .. suami atau isteri dan anak-anak mereka .. kena balik sendiri ... tunggu di rumah. Geng-geng smsp7377 hanya akan balik rumah pada raya ke 2.

OK .. Bas dah mula keluar gerej...di Batu 8, Kuantan .. akan keluar menuju bus stand.

Menjadi Ahli EXSAS

Keahlian EXSAS terbuka kepada bekas pelajar SM Sains Sultan Haji Ahmad Shah, Kuantan (SEMSAS) yang dahulu dikenali sebagai SM Sains Pahang (SMSP). Daftar DISINI.

Akaun Bank EXSAS

Nama : Persatuan Bekas Pelajar Semsas

Bank : Maybank Berhad, Cawangan Kelana Jaya, Petaling Jaya
Selangor Darul Ehsan

No Akaun : 5623 5750 2760

Jumlah Pelawat

Today388
Yesterday798
Total634617
Saturday, 21 April 2018 11:34
Powered by CoalaWeb
Go to top